Wednesday 14 September 2016

Founder IU Family | Mentor Bisnes Yang Ohsem

Inilah Mentor Bisnes saya!
Ida Fadliza
Sama kelas 5 Sains 5 di Kolej Islam Sultan Alam Shah (KISAS), sama bilik asrama, sama Ahli Kumpulan Nasyid Soutul Mujahidah KISAS & sama sambung pelajaran di UPM. Beliau hebat dalam bermain kompang dan pernah memenangi anugerah Olahragawati di KISAS.

Beliaulah yang mula memperkenalkan Shaklee kepada saya. Saya selalu nampak sharing beliau tentang kebaikan produk Shaklee. Beliau merupakan Founder IU Family.

Produk pertama yang saya beli Shaklee Collagen Powder (3 kotak). Terus dapat percuma keahlian dan bonus cashback pada bulan berikutnya.

Setelah beberapa tahun 'makan sendiri', saya berminat untuk keluar dari zon selesa. Saya mula berbisnes. Ida lah guru yang mengajar saya dari A hingga Z tentang biz Shaklee.

Beliau sungguh tabah & tidak jemu melayan saya yang bergerak umpama siput haha... Pelbagai motivasi & perkongsian ilmu serta pengalaman berterusan dicurahkan. Banyak add saya ke dalam groups yang bagus.

Terima kasih mama Ida ♡♡♡
Semoga saya dapat membina Empayar Virtue Family seperti mama Ida.

No comments:

Post a Comment