Saturday 10 September 2016

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur dan Petaling Jaya


Saya Nora Ahmad, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur dan Petaling Jaya khususnya, dan Malaysia umumnya. Saya, suami dan 2 orang anak saya telah menggunakan Shaklee semenjak 2012. 

Saya menamatkan tugas sebagai seorang pensyarah Biologi sepenuh masa di Pusat Asasi UIAM pada hujung Disember 2015. Saya pernah memenangi Exemplary Teacher Award pada 2011. Kini saya menjadi WAHM (Work At Home Mom).

Saya mempunyai Master Alam Sekitar dan B.Sc (Kesihatan Pekerjaan & Persekitaran) dari UPM. Saya adalah salah seorang penulis buku Discovering Your Body System di bawah Pearson Custom Publishing.

Alhamdulillah, setelah bertemu Set Kesihatan Optimum Shaklee (Vitalea, Vitamin C dan B-Complex), OsteMatrix dan Vivix, saya sangat gembira kerana ternyata membantu meningkatkan kecergasan dan kesihatan saya. Suami suka dengan Peppermint-Ginger Plus dan Garlic Complex. Anak-anak bertambah cergas, cerdas dan kuat imunisasi tubuh dengan Set Kanak-kanak (MealShakes, VitaLea for Children, Nutriferon dan OmegaGuard).

Kini pejam celik pejam celik dah tahun ke-5 saya, suami & anak2 bersama Shaklee. Turut serta emak, abah dan ahli keluarga saya juga. Kami merupakan pengguna tegar yang tidak pernah keputusan bekalan di rumah. 

Kami rasa, kami makan, kami minum, kami guna dulu selama setahun dua. Kemudian kami yakin untuk berkongsi khasiat kebaikan, kelebihan dan keberkesanan produk Shaklee kepada rakan2, ahli keluarga yang jauh, masyarakat umum & anda.

Ditambah dengan pelbagai kajian tahunan yang dijalankan pihak Shaklee. Banyak artikel dan jurnal penulisan telah diterbitkan. Yang paling penting adanya Landmark Study Shaklee.

Sila ikuti entri berikut:

Mari sertai saya untuk mendapatkan produk Shaklee dan merasai kebaikannya!

Nak order Produk Shaklee ini? Cara Order (klik)

Atau hubungi: 
Nora Ahmad (ID 912871)
No Tel: 012-7517281 (WhatsApp/SMS)
Email: noraahmad912@gmail.com

COD area: Bandar Tun Razak, Bandar Sri Permaisuri, Petaling Jaya, Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment